utorok 10. júna 2014

Zázvorové cookies (s kúskami čokolády)

Niečo čo naozaj milujem sú tieto [americké] čokoládové cookies. V podstate som dosť na sladké a nebudem zapierať, že to aj na mne vidno. Čo je, ale zvláštne, je fakt, že keď som pred rokom jedla tak ako teraz, robila som v podstate to isté čo teraz, pribrala som za 9 mesiacov chodenia s priateľom tak ako keď som si zlomila ruku a musela som byť 16 dní v nemocnici (v júni roku 2007) a poriadne sa mi ani nič nechcelo robiť ako som došla späť domov. No, ale skutočne je to teraz jedno. A nie, nie som tehotná.


Aby som sa vrátila späť k téme článku. Tieto čokoládové sušienky sú strašne výborné a nepoznám človeka, ktorému by nechutili. Dokonca i tie moje :-P. A môj "tajný recept" pochádza z tejto stránky. Je pravda, že dávam menej cukru, lebo mi to je až príliš sladké, ale určite odporúčam ;).

Nie je to dávno, čo som sa rozhodla, že trochu zaexperimentujem a vyskúšam aj iné cookies. Na internete som hľadala recept, kde ide pomerne menej masla, pretože trpím tým, že si sama nekupujem maslo a preto som si "požičala" trochu (celé) maslo od brata, ktorý ho mal na koláč. Našla som jeden veľmi zaujímavý recept, kde okrem bežných ingrediencií ide aj zázvor. Bohužiaľ odkaz nemám, ale tu sú moje Zázvorové cookies (s kúskami čokolády).


Nenapísala som to do toho, ale tú čokoládu podľa chuti, primiešajte si ju do peny a až potom pridajte suchú zmes. Dúfam, že sa Vám tento recept páčil, pretože jedna z vecí, ktoré milujem je pečenie. Určite sem pribudnú i iné recepty (hlavne muffiny). 






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára