utorok 24. februára 2015

Inventúra, Lild a spotrebné družstvo

Zhodnotím posledných pár dni. Okej, ta začneme od posledného článku - Sprostredkovanie, obuv, obchod a inventúra.



Sprostredkovanie som odmietla so slovami, že sa mi to neoplatí, nechcem to robiť, ale keby som si to rozmyslela určite sa ozvem. Zobrali to celkom dobre.

Ohľadne Daichmannu som už písala, takže škrtám ;)

Nočná inventúra v Kauflande dopadla celkom dobre. Od desiatej do tej piatej obidva termíny - 7.2.2015 a 14.2.2015. Prvý termín bolo Food - zvládla som asi 5 modulov, priateľ približne tak isto, bez nejakých väčších problémov. Dokonca som dostala útlm až okolo tej 3tej. Druhý termín - nonfood bol horší. Driemalo sa mi už od jedenástej, strašne blbosti som tam robila - obliečky a trenky, trvalo mi to roky a katastrofa.

Peniažky prišli dneska, akurát. Priateľovi včera, konkrétne necelých 35€. Celkom som sa potešila, že príde aj mne toľko, ale omyl! Prišlo mi len okolo 29€. Buď to bude tým, že som nezamestnaná, alebo tým, že som pokašlala tie obliečky, alebo to bolo faktom, že priateľovi zarátali prestávky a mne nie. No nevadí, je tak ako je, nejdem to riešiť. Možno by som pretelefonovala viacej ako by som ziskala. A možné je aj to, že som bola v mínuse na účte a teraz sa to vyrovnalo. Vážne sú rôzne možnosti.

Ďalej tu máme pohovor Lidl. Síce je to trošku komplikovanejšia cesta (myslím reálna cesta, po ktorej jazdia autá), ale povedala som si - prečo nie? Takže som si tam podala žiadosť, ozvali sa mi a išla som na pohovor, ktorý sa konal štvrtok 19.2. 2015 v ich filiálke. Prišla som tam na čas, dokonca ešte skôr, dlho a dlho mi hovoril jeden pán o ich firme a nakoniec som mala zhrnúť pár slovami niečo o sebe. Tak som zhrnula. Chvíľu som sa rozprávala a odišla som. Na druhý deň som dostala diplomatický email s tým, že nemáme záujem, ale zo slušnosti ďakujeme. Majú plus, mnohý sa neozvú.

Práca v Lidli ma zaujala hlavne z toho dôvodu, že to nie je ako v Kauflande - robíš jednu vec a pomaly upadáš do stereotypu. Páčilo sa mi na tom, že človek upratuje, vykladá a dokladá tovar a proste sa hýbe! Plus bolo, že to bol skrátený úväzok. Chcem stálu prácu, ale nebola som proti ani skrátenému.

Pokračujeme ďalej v obchode - Coop Jednota hľadala do pracovného úväzku predavačku do malej predajne. Ok, v novinách to bolo zverejnené 20. februára, volala som 24. februára a nepríjemná ženská mi oznámila, že už majú obsadené. V poriadku, ďakujem dovidenia.

Volala som aj do jednej agentúry. Cez inú som pracovala v jednej tlačiarni. S kamoškou by sme chceli ísť robiť aspoň takýmto štýlom tak som tam volala. Podotýkam, že dneska zverejnili, že hľadajú 10 ľudí na dohodu. Povedali, že sa ozvú. Preistotu som tam posielala aj životopis, no som zvedavá.

Ešte jedna - brigáda taktiež do Lilda /iný Lidl než som spomínala vyššie/ 2,20 na hodinu na pár dní v týždni. Už majú, ale ozvú sa. Uvidíme.

Takže momentálne hľadám a hľadám a som celkom zdeprimovaná, ale snažím sa byť ok, pretože zúfalstvo ničomu nepomôže.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára