štvrtok 22. januára 2015

Zelená chvíľka.. :)



Možno to niektorý z vás poznajú. Takpovediac zázračný čaj, ktorý sľubuje rôzne účinky a jednou z nich je chudnutie. Alebo ste mohli počuť, že vám dá energiu na dlhú dobu. Hovorím o čaji. Zelenom čaji z Japonska, ktorého sa melú celú lístky na jemný prášok. Tento zázračný mok si môžete urobiť na studeno i teplo a pozor - môžete pomocou neho aj piť. Odporúčané denné dávky sú 2g - 4g.


Ak stále neviete o čo sa jedná, tak vám s láskou prinášam Matcha tea - jedinečný zelený čaj, ktorého niektoré vlastnosti som popísala vyššie.

Keď som si prvýkrát prečítala článok o Matcha tea, zaujalo ma to. Snažila som sa vyhľadať si nejaký e-shop kde ho predávajú a skoro som spadla na zadok pri tých cenách. Dať približne 15 € za 60 g je nepredstaviteľné! Nie som bohatá - to ste si mohli všimnúť, - nedotujú ma rodičia, ani priateľ. Proste nemám skoro žiadne financie. Ale...povedala som si, že to skúsim.


Prvý pokus bol (asi nezmyselný) celkom na nič. Napísala som e-mail, ktorý som našla na ich stránke a oni sa neozvali. Za reklamu jedno štandardné balenie na vyskúšanie. Takže nič.

Druhý pokus bol celkom náhoda. Na zlavomate som našla 100 g balenie za necelých 12 € a povieme si pravdu - na originálnej stránke stojí asi o 8 € drahšie tak prečo nie. Na účet mi prišli peniažky, celkom slušne, tak nech sa páči - jeden čajík, prosím.


Matcha tea mi ešte neprišla. Má na to ešte pár dní, inak píšem mailík a dúfam, že dojde! Kalamita. A dúfam, že mi bude chutiť. Čo sa mi veľmi páči je fakt, že okrem klasického pitia, môžeme matchu pridať i do koláčikov (muffiny, rezy  a pod.)

Veľmi som nechcela písať o tomto produkte kým ho sama nevyskúšam, ale chcela som to tu trochu oživiť keď už píšem len o tej práci/nepráci. Pridávam pár obrázkov žiarivého zeleného čaju :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára