piatok 12. septembra 2014

Ako je to s agentúrami..? #Blesková správa

Toto je taký bleskový článok!

Ponáhľam sa takže som sa chcela podeliť o skutočnosť čo som sa dneska dozvedela. Som zaregistrovaná na úrade práce ako nezamestnaná, ale bočne pracujem ako brigádnik v tlačiarni (myslím, že do necelých 140 € je možné byť na úrade práce a pritom mať brigádu na 10 hodín týždenné). So mnou tam pracuje x-ľudí a len tak som sa nezáväzne rozprávala s jednou kolegyňou (tiež cez tú agentúru), to viete aby prešiel rýchlejšie čas - a dozvedela som sa, že pracovala na "skúšobnú dobu" alebo ako to nazvať v jednej nemeckej fabrike, ale jeden pán z agentúry ju preložil do tlačiarni po 2 aj pol mesiaca, aby si nerobila nárok na hlavný pracovný pomer.
Dnes, ten istý deň (samozrejme), prišla druhej kolegyni sms správa, že ju prekladá do inej firmy, pretože tam už nebudú potrebovať brigádnikov (čo je dosť zvláštne, keďže len tento týždeň prišli asi 15 nový brigádnici). Pracovala tam asi dva mesiace. Ale aby som sa dostala k veci (však je to blesková správa) - tieto agentúry sú tak prepracované, že do troch mesiacov vás buď preložia alebo ukončia pracovný pomer a vy vlastne takto nemáte nárok na HPP v konkrétnej firme, im idú peniaze a vy si môžete hľadať zase niečo ďalšie. Hovoríte si - "áno, to si teda objavila, chceš nobelovú cenu?" Možno to tak iba vnímam, lebo je to pre mňa nové alebo som len nevyspatá, ale naozaj mám veľkú nechuť pracovať pre tento štát, pre tento systéme. A to ešte nehovorím o tom čo som sa dočítala v noci v diskusiách na portály www.profesia.sk . Prišlo mi doslova nevoľno! Vrátim sa k tejto téme, keď budem vyspatá a budem mať viac času.

Poznámka na koniec - skúste si o agentúrach zistiť čo najviac, pretože buď 1) je to podvod (v plnom zmysle slova) alebo 2) máte zamestnanie na ho*no, pretože ste len bábka v rukách tých zamestnaných. 

Poznámka na koniec č. 2 - Nezúfajte, raz sa karta musí obrátiť a pre normálnych ľudí i práca!

Poznámka na koniec č. 3 - Ani ženy ľahkých mravov to nemajú práce ružové a teraz nemám na mysli sex, ale financie!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára