streda 24. septembra 2014

Príšera?!

Kedysi som bola "vzorom", ževraj. Bola som chudá (aj keď mne sa to nikdy nezdalo) a mala som dobrý zadok (proste to som dobre vedela). Za posledný rok som pribrala, veľmi som pribrala a to až tak, že sa o mne začalo povrávať, že som tehotná (o čom neviem, dúfam, že nie..vážne nie!). Deprimujúce. To, že som tehotná už neriešim (zvykla som si na tie reči), vadí mi, ale že nezapnem nohavice. Jasné hovoríte si, "prečo potom nezačneš cvičiť?" Odpovedám: "lebo som lenivá". Musím sa priznať, že mne žiadna diéta nevydržala viac ako pár hodín, párkrát som síce zbehla nejaký ten úsek, ale vždy ma to prešlo. Viete, príde mi to sexsistické. (Ani za nič neviem ako sa to píše) Totiž podľa mňa by človek mal ľúbiť sám seba takého aký je, nemal by trpieť pri pohľade na zrkadlo a kvôli tomu trpieť ešte viac, tým, že začne robiť jogu, rôzne cviky, zumbu či podobne. Nedajbože sa ešte trýzni tým, že neje alebo papá iba minimum.



Ako by som si predstavovala dokonalú diétu, či cviky?

Malé množstvo jedla častejšie počas dňa, nevynechávať obľúbené jedlá (pizza, koláče, čokolády, rezne), len jesť o 60% menšie porcie ako zvyčajne, jesť veľa zeleniny a ovocia (vedecky je dokázané a odporúčané jesť veľa zeleniny, pretože sa z nej nepriberá. S ovocím opatrnejšie, pretože obsahuje veľa prírodných cukrov), cvičenie znamená aj to, že každý deň prejdete 2x 5 poschodí a to len kvôli tomu aby ste sa dostali domov, či utekanie na autobus o šiestej ráno lebo nestíhate do školy či do práce.

Myslím si, že takto nejako aj vyzerá veľa internetových odporúčaní na chudnutie..možno ešte nejaké cviky navyše. Prečo sa neradím svojimi vlastnými radami, keď je to také "jednoduché"?

Idem sa snažiť, pretože akonáhle som sa dneska odvážila a digitálna váha "cinkla" 80,3kg (s topánkami som sa vážila, nie žeby tam bol nejaký rozdiel), skoro som skolabovala a rozhodla som sa založiť si denníček. Budem mať aspoň prehľad čo kedy zjem počas dňa a nebudem sa musieť vyhovárať (veď som dnes dokopy nič nezjedla). Uvidíme čo ďalej ;)

Mimochodom, som ja strašne šikovná, že takúto vec dávam na internet. Bohužiaľ je to realita, musím sa s ňou zmieriť a pokiaľ nechcem len priberať, hanbiť sa za seba, musím urobiť aspoň minimum. Pre seba a svoje telo.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára