pondelok 12. januára 2015

Kto nelení, tomu sa zelení..

Naposledy som písala o "krčmovej" skúsenosti a ako je život jedna veľká skúška. Ono sa to možno nezdá, ale dlho som nič nerobila - žiadna práca, brigáda, proste nič a tak som si povedela, že to v tej fabrike skúsim.
V ten týždeň kedy som bola rozhodnutá, že to skúsim, som musela ísť domov. Nebola som doma dlho, možno nejaké dve hodiny, keď volal ocino, či nechcem ísť na brigádu do pivovaru. Povedela som, že áno. Bez premýšľania, som odpovedala. Vybavila som si všetko čo bolo potrebné a hneď na druhý deň som nastúpila. Milujem takéto veci. Čo mi hneď prídu. Bez možnosti si to dvakrát premyslieť. No už sú tomu dva mesiace čo som to prijala. Bolo to iba do konca decembra a tak som druhého späť cupitala na úrad. Ach jo.

Brigáda v pivovare bola dobrá a keby som mohla idem znovu. Dá sa tam zarobiť - popravde som bola na úkol. Koľko som spravila, toľko som dostala a vyhovuje mi to. Síce som tam bola občas dlhšie než stáli zamestnanci, ale proste to bolo niečo čo som chcela.

V pivovare som už robila. Bolo to v roku 2013 cez leto. Iba na pár dní. A práca, ktorú som robila teraz a predtým sa veľmi nelíšila - možno akurát v obtiažnosti a čase kedy som robila. No, nesťažujem sa. Myslím si, že toto bola zatiaľ jediná brigáda, ktorá sa mi naozaj páčila.

Hovorím si, čo teraz? Naozaj ma to nejako neláka byť stále na úrade práce, nemať žiadne peniaze a otravovať iných. Do zahraničia chcem ísť, ale ešte teraz nie. Popravde som mala možnosť ísť robiť do jednej záložne, ale potom sa vyskytli nejaké veci a bum  bác! Nič z toho! Ale stále dúfam.

Čítala som si horoskop a musím vám povedať - do augusta to nevyzerá ružovo. Budem len preplávať brigádami a som z toho celá nešťastná, napriek tomu verím, že každý môže zmeniť svoj "horoskopový osud".

Hľadám ďalej, idem skúšať a napíšem. Viem, že to raz bude okej vo všetkých oblastiach.

Ach, hej.. poslala som si žiadosť i do tlačiarne kde som odrobila vtedy úžasné 4 dni. Teraz, ale priamo na firmu, nie cez agentúru. Piatok je ukončenie výberového konania. Uvidím či sa vôbec ozvú :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára