pondelok 19. januára 2015

Životné zmeny

Životné zmeny

Ľudia sa neustále menia. Menia svoj imidž, svoju prácu, svoju chovanie, ...


A ja som sa rozhodla, že zmena predchádza ďalšej zmene, preto som urobila krok k nasledujúcim zmenám. Konečne som sa dala ostrihať – asi tak o desať cm, dala som si farbu – červenú. Chcela som ako kedysi, ale proste to lepšie chytila ako som chcela, a pokúpila som si za peniaze z brigády poriadnu kopu oblečenia. Kabátik, tričká, dvakrát nohavice, nohavičky, ale i podprsenku ;).  A ešte taštičku. Krása. A teraz už len tá práca.

Ono je to zvláštne, ale..v piatok som si poslala žiadosť, ešte v ten deň sa mi ozvali! Juchúú mala som byť teraz na pohovore, ale nie som pretože keď som si k tomu hľadala bližšie informácie...ups nejako neviem či by to bolo vhodné. Ono totiž je to asi 40 km od domova a je to len brigáda. Volala som tam, ospravedlnila som sa, že to asi nebude dobré a nakoniec sme sa dohodli na zajtrajšok – druhý pokus. No neviem, pôjdem uvidím. Napíšem si dneska otázky čo chcem vedieť. Uvidím ako to dopadne. 

No, ešte v ten večer (v piatok) som bola na nákupe a volal mi nejaký pán. Možno som paranoidná, ale keď vám ponúka niekto 1 600€ mesačne a pritom nič nerobíte..je to podozrivé. Takže som ho pekne poprosila o čas, on mi zdôraznil, že má pred sebou 1 300 žiadostí a ako chcem. V poriadku, položil. Takže..neviem. J


A tu sú tie zmeny. Jedna ide v ruka v ruke s druhou. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára